FoodHack Ljubljana: Moč znamčenja

Pridružite se našemu prvemu srečanju FoodHack Ljubljana v letu 2024, ki je namenjen podjetnikom, strokovnjakom, vlagateljem in ljubiteljem hrane in prisluhnite govorcem s področja živilske industrije.
Tokrat imamo neverjetne govorce, ki so razvili fenomenalne blagovne znamke. O blagovni znamki ne razmišljajo kot o dodatku svojega podjetja, temveč so svoj branding namesto tega uporabili kot glavno komponento, zaradi katere so tako uspešni, kot so. Čas je za pogovor o moči blagovne znamke!
Ne glede na to, ali šele odpirate svoje živilsko podjetje, se želite povezati z zagonskimi podjetji, v katera bi vlagali, ali se želite povezati z drugimi podobno mislečimi strokovnjaki – ta dogodek je za vas.
Dogodek je brezplačen, vendar je prijava obvezna. Potekal bo v angleškem jeziku.
Gostujoči govorniki:
- Tatjana Cirer Kos - vodja projektov Piranske Soline
- Martin Rojnik - direktor družbe Grashka
- Zala Gomboc - soustanoviteljica Babica Oil in vodja ključnih strank pri Juicy Marbles
- Eden in edini – TI!
Ključne podrobnosti:
- Tema: Moč blagovne znamke
- Datum: 6. marec
- Ura: 18:00 – 20:00 CET
- Jezik: angleščina
- Prizorišče: Center ROG, Trubarjeva cesta 72, 1000 Ljubljana
Vaši gostitelji:
FoodHack Ljubljana je del gibanja FoodHacka, ki želi spodbujati razvoj in sodelovanja na tem področju, saj so trdno prepričani, da je medsebojna podpora ključnega pomena za dolgoročni uspeh. Vaša gostitelja bosta ambasadorja FoodHack Ljubljana Dejan Mitrovic in Marcel Nahtigal.
O organizatorju:
FoodHack je platforma, ki jo vodi skupnost, ki s srečanji po vsem svetu, tedenskim glasilom živilske industrije, programom za članstvo in letnim vrhom navdihuje in povezuje živilske podjetnike in inovatorje.
Poglej še
Nonstop Food

Ekipo Nonstop sestavljajo trije študentje živilstva Eva Mustafa, Luka Korošec in Gašper Korat. Ukvarjajo se z izkoriščanjem stranskih surovin, ki ostajajo zavržene v agroživilski industriji, še posebej s stranskim produktom proizvodnje ...